Wanneer op internet gezocht wordt naar producten of diensten die u kunt leveren, wilt u natuurlijk ook graag gevonden worden op basis van deze zoekwoorden. Met een zoekwoorden analyse kan seeyo een inschatting maken van de inspanningen die we moeten verrichten om uw website of specifieke webpagina hoog in de zoekresultaten naar voren te laten komen. De relevantie die uw concurrenten bieden op bepaalde zoekwoorden is onder andere bepalend voor deze inspanning. Stel u wilt gevonden worden op de zoekwoorden: "goedkoop" en "geldlenen". Om hier goed op gevonden te worden, moeten we meer inspanningen verrichten dan bijvoorbeeld: "siersplit" en "tuin", simpelweg omdat er veel meer aanbieders zijn van geldproducten dan van siersplit voor de tuin. Daarnaast wordt er veel geïnvesteerd in zoekmachine optimalisatie door aanbieders van geldproducten. Er is al veel "concurrentie" op het internet op deze onderwerpen.
Seeyo beschikt over de juiste "gereedschappen" om te beoordelen welke zoekwoorden relevant voor u zijn, met welke zoekwoorden het meest wordt gezocht. Tevens kunnen we voor u een lijst genereren met interessante zoekwoorden en deze sorteren op haalbaarheid.
Wilt u samen met ons de juiste zoekwoorden vinden en selecteren? Wij nemen graag contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.