Het vinden, selecteren van de juiste zoekwoorden

met online bureau seeyo

Doe de seeyo quickscan

Zoekwoorden analyse: goed gevonden worden met het samen vinden, selecteren van de juiste zoekwoorden

Wanneer op internet gezocht wordt naar producten of diensten die u kunt leveren, wilt u natuurlijk ook graag gevonden worden op basis van deze zoekwoorden. Met een zoekwoorden analyse kan seeyo een inschatting maken van de inspanningen die we moeten verrichten om uw website of specifieke webpagina hoog in de zoekresultaten naar voren te laten komen. De relevantie die uw concurrenten bieden op bepaalde zoekwoorden is onder andere bepalend voor deze inspanning. Stel u wilt gevonden worden op de zoekwoorden: "goedkoop" en "geldlenen". Om hier goed op gevonden te worden, moeten we meer inspanningen verrichten dan bijvoorbeeld: "siersplit" en "tuin", simpelweg omdat er veel meer aanbieders zijn van geldproducten dan van siersplit voor de tuin. Daarnaast wordt er veel geïnvesteerd in zoekmachine optimalisatie door aanbieders van geldproducten. Er is al veel "concurrentie" op het internet op deze onderwerpen.

Zoekwoorden analyse: gericht op relevantie en haalbaarheid

Seeyo beschikt over de juiste "gereedschappen" om te beoordelen welke zoekwoorden relevant voor u zijn, met welke zoekwoorden het meest wordt gezocht. Tevens kunnen we voor u een lijst genereren met interessante zoekwoorden en deze sorteren op haalbaarheid.

Wilt u samen met ons de juiste zoekwoorden vinden en selecteren? Wij nemen graag contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Quote opdrachtgever seeyo
“Seeyo geeft een helder en eerlijk advies. Toen ik aangaf dat mijn hele website goed gevonden moest worden, gaf seeyo het advies een keuze te maken voor alleen de belangrijkste zoekwoorden. Je kunt nu eenmaal niet op alle woorden als beste gevonden worden en dat is ook helemaal niet nodig. De keuze voor en de combinatie van zoekwoorden is belangrijk, de zoekwoorden analyse van en het persoonlijk gesprek met seeyo was zinvol. Er wordt gewerkt vanuit de gedachte van de klant die zoekt naar jouw producten of diensten”