visie op zoekmachine optimalisatie

goed gevonden met online bureau seeyo

Doe de seeyo quickscan

Zoekmachine optimalisatie volgens seeyo

Het internet is een multifunctioneel medium en wordt als verkoopkanaal steeds belangrijker. Een bedrijf zonder website wordt niet meer serieus genomen. Maar al heeft u een professioneel ogende website: als deze niet gevonden wordt, op voor u belangrijke zoektermen, dan mist u potentiële opdrachten en nieuwe opdrachtgevers.
Het beter vindbaar maken van uw producten of diensten op het internet is steeds belangrijker geworden: zoekmachine optimalisatie is dus van essentieel belang. Volgens ons is het vindbaar maken van uw website zelfs belangrijker geworden dan het hebben van een professionele website. Beter goed gevonden worden met een ietwat minder ogende website, dan slecht (of niet) gevonden worden met een professionele ogende website.
Het beste is natuurlijk een zo optimaal mogelijke vindbaarheid in combinatie met een professioneel vormgegeven website. Het beter vindbaar maken van uw website kan dus met zoekmachine optimalisatie technieken van seeyo.

Zoekmachine optimalisatie gericht op relevantie

Relevante zoekresultaten zijn voor een zoekmachine, zoals Google, erg belangrijk. Wanneer de zoekresultaten van een zoekmachine minder of niet relevant zouden zijn, dan staat het bestaansrecht van een zoekmachine zelfs op het spel. Relevantie is dus van essentieel belang bij zoekmachine optimalisatie: seeyo ontwikkelt vanuit deze visie haar producten en diensten: beter vindbaar en gericht op relevantie. Over het algemeen geldt dat de volgende onderdelen belangrijk zijn voor het goed vindbaarheid maken van een website:

  •  de structuur
    • kunnen bezoekers makkelijk vinden wat ze zoeken?
  •  de techniek
    • is de techniek waarmee uw website is gebouwd zoekmachine vriendelijk?
  •  de inhoud
    • biedt uw website relevante informatie waar u graag op gevonden wilt worden?
    • is er voldoende over het onderwerp te lezen?
    • maakt uw website gebruik van META-tags en bieden deze ook een relevante inhoud?
  •  de waardering
    • hebben andere relevante websites een link geplaatst naar uw website?
      (ook wel link building genoemd)
    • zijn dit voor uw onderwerp ook relevante websites?
      link building is, op de juiste manier toegepast, altijd zinvol maar niet altijd noodzakelijk voor het gewenste resultaat.
       

Zoekmachine optimalisatie volgens de white hat SEO methode

Seeyo werkt volgens de white hat SEO zoekmachine optimalisatie methode. Met andere woorden, seeyo respecteert en hanteert de spelregels van zoekmachines zoals Google. Seeyo past dus geen ongeoorloofde trucjes toe die overigens uiteindelijk leiden tot het tegenovergestelde; dat websites zelfs veel lager in de zoekresultaten te voorschijn komen.

Seeyo hanteert de regels van het World Wide Web Consortium

Naast de richtlijnen van Google werkt seeyo volgens de regels van het World Wide Web Consortium (W3C). W3C is een internationale gemeenschap die open standaarden ontwikkelt om voor de lange-termijngroei van het web te zorgen. Onze websites worden ontwikkeld volgens de meest stricte normen van het W3C. Met het werken volgens deze normen zorgen we ervoor dat de opbouw van websites die we bouwen technisch gezien "logisch in elkaar steken".

Onderin op iedere pagina van onze website kunt u een online test uitvoeren, door op het W3C logo te klikken. De betreffende geopende webpagina van onze website wordt live gevalideerd. Lees meer over W3C.