met online bureau seeyo

Doe de seeyo quickscan

Plaatsnaam microwebsite

Bijna iedere MKB-er heeft behoefte aan meer (offerte) aanvragen en nieuwe klanten. Onze plaatsnaam microwebsites komen door onze kennis van zoekmachine optimalisatie, het toevoegen van relevantie aan uw website, prominent naar voren in de zoekresultaten van zoekmachines als Google.

Door de inzet van onze plaatsnaam microwebsites, zet u een extra verkoopinstrument in, volledig gericht op het genereren van aanvragen binnen een door u gewenste regio of regio's. Lees meer...

Zoekwoorden analyse

Wanneer op internet gezocht wordt naar producten of diensten die u kunt leveren, wilt u ook graag gevonden worden op basis van de door de potentiële klant ingevoerde zoekwoorden. Met een zoekwoorden analyse kan seeyo een inschatting maken van de inspanningen die we moeten verrichten om uw website of specifieke webpagina hoog in de zoekresultaten naar voren te laten komen in de zoekresuktaten van Google.
Stel u wilt gevonden worden op de zoekwoorden: "goedkoop" en "geldlenen". Om hier goed op gevonden te worden, moeten we meer inspanningen verrichten dan bijvoorbeeld: "siersplit" en "tuin", simpelweg omdat er veel meer aanbieders zijn van geldproducten dan van siersplit voor de tuin. Daarnaast wordt er veel geïnvesteerd in zoekmachine optimalisatie door aanbieders van geldproducten.
Lees meer...

SEO diensten

Heeft u zelf al eens gezocht met Google naar producten en diensten die u levert en dus ook zou kunnen leveren aan nieuwe klanten? Op welke pagina en positie komt uw bedrijf tevoorschijn in de zoekresultaten? Wilt u beter gevonden met uw eigen huidige website? Wij kunnen u adviseren hoe: helder en duidelijk zonder ingewikkelde vaktaal. Over het algemeen geldt dat de volgende onderdelen belangrijk zijn voor het goed vindbaarheid maken van een website:

  •     De structuur van uw website
    • kunnen bezoekers makkelijk vinden wat ze zoeken?
  •     De techniek van uw website
    • is de techniek waarmee uw website is gebouwd zoekmachine vriendelijk?
      Lees meer...